Често задавани въпроси | Матраци Блян

Телефон матраци Блян

Често задавани въпроси

Как да изберем матрак?

При избор на матрак винаги разчитайте на себе си и личното си усещане за комфорт. В тази област, едва ли някой може да Ви даде съвет, който да е достатъчно добър за него и за Вас едновременно.

 

Пружинен или непружинен матрак – кой е по-добрият избор?

Труден въпрос, свързан с усещането за индивидуален комфорт, което е неповторимо. Пружините съставляват своебразен скелет на матрака и създават действително добра опора. Профилираната 3D пяна, когато е професионално изработена и в правилна конструкция, създава едновременно обгръщащ и поддържащ ефект.

 

Какво е мемори пяна?

Мемори („memory”, от английски памет), е вискоеластик с голяма еластичност и забележителен ефект на запомняне. Материалът е изобретен случайно, при смесването на няколко химически съставки, които, макар и да не дали желания от учените резултат, довели до създаването на мемори-пяната, която в момента се използва в много индустрии, заради интересните си свойства. Това е елегантен порест материал, който запазва за няколко секунди формата при натиск и перфектно обгръща тялото по време на сън.

 

На колко време трябва да се обръща матракът?

Препоръчително е матракът да се обръща на 180° всеки 6 месеца, за да се запази формата му, а и за да се възползвате от лятната и зимна страна на матрака.

 

На колко време се сменя матракът?

Всеки матрак има гаранция, която варира, според качеството на материалите и конструкцията. В рамките на тази гаранция, матракът запазва първоначалните си свойства и осигурява максимално добро усещане. Можете и просто  да се доверите на тялото си – то най-добре знае кога е време за промяна.

 

Как става доставката?

Доставките се извършват на посочения от Вас адрес в заявка при закупуването на матрака. Има две основни тарифи – за София и за страната. Моля, прочетете подробно нашите условия в частта Доставки от Условия за ползване на сайта.

 

Мога ли да платя по банков път или с наложен платеж?

Да, можете да платите по избран от Вас начин, по банков път или наложен платеж, като това се отразява в заявката. При плащане по банков път, моля, проверете внимателно дали всички данни са коректно попълнени, тъй като при доказана грешка, срокът за възстановяване на средствата по банков път е по-дълъг, обикновено в рамките на месец.

 

Как мога да направя рекламация?

Заедно със закупения продукт, Вие ще получите гаранционна карта и фискален документ. В случай, че продуктът не отговаря на Вашите очаквания за качество, моля, обърнете се към нашите консултанти чрез контактите в сайта. Всичко за начините за рекламация, можете да прочетете в частта Рекламации от Условия за ползване на сайта.

 

Към кого мога да се обърна за гаранционна услуга?

Заедно със закупения продукт, Вие ще получите гаранционна карта и фискален документ. При възникнал проблем, може да се свържете с нас чрез контактите посочени в сайта. Моля, прочетете условията за гаранция в частта Гаранции от Условия за ползване.